RSS

bermulanya disini...

salam semua...

now ak dh ada kt campus. maka pengembaraan ku pun bermula... jadual ntah pape... tapi sem ni ak just amik 5subjek je sebab nk betul kan pointer yang sangat la 'mengagumkan' itu... lps bincang dengan senior2, ak decide nak amik subjek intersession. kalau tak, kemungkinan ak perlu extend! waaa!!!!!!!!!! TIDAK!!!!!!!!!!!!!

sem ni ak duduk bilik berdua. mmg heaven la ak menghias. dan penuh dengan rama2.. roomate pun dah bertukar.. hope akan memberikan sinar baru untuk study ak nanti.

mungkinkah semester ini bakal merubah duniaku yang sekarang? ak tak janji. tapi harapan ak, ak mampu menjadi insan yang lebih positif dan cekal. maklum lah, ak bukan lagi gadis belasan tahun. dugaan hidup pun pasti makin mencabar. thanks untuk semua sahabat yang sentiasa mendoakan yang terbaik untuk aku.

sekarang susah nak online sebab bilik sekarang bukan wireless. so minggu depan ak bli broadband br la ak akan online sekerap mungkin.. banyak lagi perkara nak diselesaikan dalam tempoh sebulan ni... chaiyo2 mie!!!!

free glitter text and family website at FamilyLobby.com

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

2 comments:

Saladin15 said...

i'm back! mimi lama xon9 ym!

Unknown said...

selesaikan la apa yang patut :)