RSS

aku dan couple

.:salam:.
kawan2 ramai yang perasan status ak di facebook adalah single. ak single??? ok, itu tipu. i'm not single. ak masih lagi menjadi milik prince hearty. tapi ak memilih untuk berkawan dalam bercinta.

sebab?

sebab ak rasa selesa melayan 'beliau' seperti kawan yang mana ak boleh bergurau secara kasar dan kurang adab. owh tidak. ak masih awek yang tahu menjaga mulut. tapi gurau sahabat dan gurau kekasih itu pasti berbeza kan? bagi ak gurau kekasih ni ala2 shy2 cat. gurau sahabat pula lebih bersifat sempoi dan slumber. dan ak lebih selesa dengan cara itu.

ak juga memilih bercinta cara bersahabat
sebab ak taknak mementingkan komitmen dan perlu sentiasa tanam dalam diri, ak awek orang. sebab ak mudah rasa terkongkong dengan statement tu. rasa macam everywhere ak pergi, ak kena report, tengah buat apa, makan apa, which is, every lil thing i do, where i go, what i wear, ak kena report. wohohoho,,.,.,. sorry dear. i;m not that type of lady yea. rasa letih perlu berbalas msg stiap masa. menyedari hakikat itu, ak slow talk dengan 'beliau' yang ak perlukan ruang yang ak selesa. ak memilih untuk tumpu kepada pelajaran, bukan kepada percintaan. result: I;M HAPPY WITH IT. oyehhh,...


ak juga memilih jalan single but taken sebab ak malas nk bermsg 24/7. dulu, setiap masa nk msg. sepuluh kali sekejap call. bayangkan lah duit habis untuk topup je?? now, kami just msg bila free je. since 'beliau' pun busy dengan keja, ak pun busy ngn keja ak kt sini. terasa la perubahan tu. nk gaduh pun rasa rugi. tp still gaduh sebab ak slalu melepaskan tekanan ak pada 'beliau'. seperti biasa, 'beliau' mmg penyabar.

buat kamu 'mr. prince hearty', saya sayang kamu, saya cinta kamu, saya cuma mau kamu. tapi sekarang saya mau kejar cita2 saya dlu sebab saya ada perancangan yang sangat besar.

buat kamu 'mr. prince hearty', terima kasih kerana sentiasa menyokong setiap langkah perjalanan hidup saya. kamu antara udara yang membenarkan saya terus bernafas.

buat kamu 'mr. prince hearty', saya dah ngantuk. saya tido dulu yeee... slamat malam sayang.....
free glitter text and family website at FamilyLobby.com

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments: