RSS
Showing posts with label award. Show all posts
Showing posts with label award. Show all posts

award from MISS ERIQA


GILA CUN LA AWARD NEH...
THIS AWARD CAME FROM MISS ERIQA, MY BESTIE.

THANKS BABE....




free glitter text and family website at FamilyLobby.com

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

award lagi!!



award from misz nana... sorry babe. terbuat ikan pekasam plak award neh. hehe... okey. award ni ada syarat nya...

Peraturan:

* Kena letak award ni di blog
* Bagi award ni kepada 10 blogger yang rapat dengan anda atau yang anda suka/minat atau yang anda senangi dan memberi inspirasi kepada anda
* Memberitahu penerima award ni dengan memberikan komen di blog mereka


penerima anugerah ini jatuh kepada :

jeng... jeng... jeng....

1) lynne
2) munirakirana
3) kak ceera
4) kak roslina hanim
5) roslinda hani
6) aten yg baek hati
7) haruan tasek
8) mamaqaypo
9) nurul
10) sha89
free glitter text and family website at FamilyLobby.com

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

award from ROSLINDA


1) copy award dibawah untuk diletakkan dia blog anda.


2) nyatakan 5 fakta menarik tentang pemberi award ini.
     @-@ nama puteri tersebut, ROSLINDA HANI
     @-@ first kenal di TAGGED
     @-@ comel dan gila2
     @-@ friendly
     @-@ puteri yg CHUMEL...


3) setiap blogger perlu menyatakan 10fakta/hobi diri sendiri sebelum memilih 10penerima award yang seterusnya.
     @-@ kitty maniac
     @-@ hanya blh drive keta auto
     @-@ suka tido dengan adunan aircond+kipas+slow music
     @-@ suka lepak dalam bilik sambil ngadap lappy
     @-@ suka bt muka innocent kt ayah bila nk mintak duit
     @-@ tak suka balik kampung melaka
     @-@ complicated, suka pikir sejauh mungkin, walhal benda tu simple je
     @-@ my life is like a novel
     @-@ slalu jd penasihat cinta yg tak bertauliah
     @-@ I LOVE BEING MYSELF. syukur.... 


4) anda perlu memilih 10penerima award seterusnya dan describe tentang mereka..
    @-@ dush! rasanya dh ramai yg dh dpt award ni.. so sesapa yang teringin nk ambik award neh, ak dgn senang hati nya menganugerahkan award ini untuk korg. :P
free glitter text and family website at FamilyLobby.com

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

to all my friends....


to all my dear friends, feel free to copy this award n paste it to your site. and pls leave me your comment to let me know when u guys grab it. thanks for being my friends and coloured my world. 


free glitter text and family website at FamilyLobby.com

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

AWARD from XOXO


okey kengkawan.. ni latest award yg ak tima td. dr sorg adik comel. thanks yea sis.. adik ni pndai lukis anime tau.. cute banget lukisan beliau...

free glitter text and family website at FamilyLobby.com

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

award from MaMaQayPo



thanks a lot yea!!

okey, nk promote sket, blog MaMaQayPo ni ada bt bisnes special utk korg yg nk bt majlis mcm wedding ceremony. al maklum la, now kn cuti skolah, so ramai la yg nk kawin kn.. ak pun dh tak larat nk g kenduri dh. ari2, mkn nasi minyak.. haha... okey, dh melalut. to know more, check it out website ni.. http://zimilekedah.blogspot.com/



free glitter text and family website at FamilyLobby.com

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

AWARD from EREN


syarat-syarat menerima award ini:

1. Pastikan jantina anda adalah perempuan
2. Copy badge sebagai award anda
3. Nyata 7 sebab kenapa anda bangga menjadi perempuan
4. Pass kan award ini kepada girl-friends anda

7 sebab kenapa saya bangga menjadi perempuan :

*syurga bawah tapak kaki IBU
*banyak pilihan untuk fesyen
*ada cuti khas tiap bulan
*banyak priority (ladies first)
*boleh sambut HARI WANITA SEDUNIA
*boleh ngandung (tugas berat tuu)
*banyak lagu puji wanita..... (ngeh3)

berbanggalah wahai mereka yang bergelar PEREMPUAN....

AWARD INI ADALAH UNTUK ANDA YANG DALAM IC DIA ADA BINTI... hehe


free glitter text and family website at FamilyLobby.com

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

AWARD from DOKU


bgn2 pagi (pagi la sgt!) buka blog terus ternampak award ini.. THANX DUDE! teruskan berkarya ye...


free glitter text and family website at FamilyLobby.com

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS