RSS

cinta vs cita-cita

meh singgah bg komen n pendapat korg.. 
pd ak, cinta itu perlu, cita-cita itu wajib. korg rs??

free glitter text and family website at FamilyLobby.com

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

result oh result

ramai tgh excited dgn result. result exam, result upu result plkn. dush! plkn dh tau lama dulu. okey. result uum pun dh kuar. tp ak pilih utk kuar kn statement standard celebrities. "no comment". sapa yg dpt result elok tu, ALHAMDULILLAH. TAHNIAH.. yg kureng bernasib baek tu, ak just blh doakan yg terbaik utk sem2 hadapan. ok, tutup kisah pasal result exm. huh, bla la life ni nk stop dr kna amik test.

psal result upu plak, rini je ntah bpe kali cousin a.k.a teman plg rapat ngn ak call ak. since mlm td kot. tp disebabkan mood ak hilang semalam, so br arini panggilan nya berjawab. sorry babe. dia call ak sb takut dengan result yg dijangka kuar on 19th of June. tetiba teringat masa tgh tunggu result upu ak last year. tyme tu ada kt Bandung kot. ayah yg tgk kan. ak muka slumber je. ntah nape ak leh takde perasaan time tu. berbeza ngn cousin ak neh. tiap2 ari call ak. 'mie... ak takut... takut sgt tak dpt...bla.. bla.. bla.." ak tak tau nk kta ap. klu dia yakin dgn diri dia, insyaALLAH dia akn diterima masuk ke mn2 IPTA. tp klu dia dpt UUM, mmg elok sgt la. blh la ak slalu hang out dgn dia. hurm,, thinking to give her something sebagai hadiah. tp takde idea. masa tgk ring ak yg kristal tu, rs mcm nk bt kt dia satu. warna merah. mcm yg dia nak. mama janji nk belanja dia brg2 utk msuk u kalau dia dpt la.. hope mama tak bli exactly mcm stuff ak. huhu.. bukan jeles. tp apa yg ak ada is based on my interest. ak minat vintage yg roses tu, sb tu set pinggan mangkuk + cawan + sudu + even cadar pun dr tema tu. (tidak kah ak sedang terkeluar dr landasan?) dush! okey, patah balik. tak pe la, brg2 ak suma warna pink. dia plak nk merah. hurm,, nnt cr kt GIANT or TESCO. hehe.

my dear SIS, 6jun ni dftar masuk ke KOLEJ ISLAM SAINS DAN TEKNOLOGI(KIST). kt KELANTAN. akhirnya.. dia dpat bidang yang dia minat. fisioterapi. tahniah dik.... dia pernah mintak teddy bear dr ak. tp ak tak beli lg. huhu...kna tggu balik U br leh bli.. mls nk dgr mama soal bnyk2...

too all my junior, my friends, n my cousin who waiting for their result, wish u all the best. bila dh dapat peluang tu, jgn sia2 kan..

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

shopping at DANOK

pg tadi mama ajak g DANOK,THAILAND. dh lama tak g sana. huhu... time kt imigresen, org tunjuk ic, mama g tunjuk passport. kn kena cop! weyh, mcm best sgt je klu passport tu penuh ngn cop imigresen thailand. huhuhu....


tak ramai orang pun. cian tgk peniaga kt sana. mama pun tak shopping sakan. biasa suma benda dia nk bli. ak pun tak jumpa pape yg berkenan. kecuali dua kasut neh... ingt nk beli kt cousin ak gak sepasang, tp dia nk merah. sorry noh, next time je lah. sb td takde warna merah. huhu...
mama plak, just shopping buah. buah jambu n limau.sedap tau. manis... then sempat masuk 7eleven. thailand ni byk botol yg chantek2.. so kekadang tu mama beli sb dia nk kumpul botol tu je. tp yg kecik2 la. yg besar2 makan space plak.

free glitter text and family website at FamilyLobby.com

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

edisi khas : SELAMAT PENGANTIN BARU

last week ak langsung tak update blog neh. sb nya ak agak bz di siang ari, smpai ak penat waktu mlm n terus tdo awal. apa yg ak bz? hoho.. bz menolong orang mendirikan masjid.kn tgh cuti sekolah ni. so bnyk la kenduri nya. tp ak menolong kt satu umh je. sb nya ak rapat dengan diorg. teman since kecik. now pakat2 dh beso dh. dh pakat2 leh kawin..  huhu.. rindunya zaman kanak2 riang tu...

ok, pic bwh ni masa wedding kak syikin n abang naim..(30 may 2009) memang meriah. n sempat jumpa kwn2 lama blk. tp tak sempat nk bergambar. huhu. to kak syikin & abg naim, SELAMAT PENGANTIN BARU.... :)




okey, pada 31may plak, kenduri kt DARULAMAN HEIGHT. Or lebih tepat lg, CASA HAMDA. wedding puteri kepada pemilik ERA EDAR SDN BHD. tak sempat nk capture pic mempelai sb time ak sampai, diorg tgh bersantap. pape pun, to ALIA & FAHMI, SELAMAT PENGANTIN BARU juga..

1 jun, kenduri kt TAMAN MUTIARA JALAN SULTANAH, A.STAR. tuan rumah ni, kenalan ayah. tp kiorg tak g pun. dgr kata, makanan rumah ni sedap.. huhu.. rugi plak tak g. huhu... so, the same wish goes to SYED MOHD MUMTAZ & NUR KHADZIMAH. moga kekal ke akhir hayat yea.....

tak abeh kt situ, 4jun nanti pun ada wedding ceremony gak. kt TAMAN PKNK. tak sure siapakah mereka. huhu.. nnt tnya ayah. then 6jun nnt kt KL. puteri tunggal kenalan lama ayah n mama time study kt AUSSIE dlu. 



free glitter text and family website at FamilyLobby.com

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

award from MaMaQayPo



thanks a lot yea!!

okey, nk promote sket, blog MaMaQayPo ni ada bt bisnes special utk korg yg nk bt majlis mcm wedding ceremony. al maklum la, now kn cuti skolah, so ramai la yg nk kawin kn.. ak pun dh tak larat nk g kenduri dh. ari2, mkn nasi minyak.. haha... okey, dh melalut. to know more, check it out website ni.. http://zimilekedah.blogspot.com/



free glitter text and family website at FamilyLobby.com

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS