RSS

dush2!!


salam.

wah, tak pernah2 ak bg salam kt blog.. takpe. hijrah baru.. :)

actually rini ak dilanda blurr yang amat sangat. rasa banyak masalah yang perlu handle. tapi tak tau mcm mana nak mula. atau paling tepat, tempoh utk masalah tu selesai tak selari dengan masa sepatutnya masalah tu selesai. paham? mst tak. huhuhu.dah kata ak tengah blurr. so sahih2 apa yang ak tulis ni pun agak membiul kan.

tak perlu ak story apa masalah ak ni. sb tu dikira masalah peribadi. InsyaAllah ak kuat untuk tempuh.

esok kena start mengemas utk balik ke campus. sebab lusa ak kena balik awal ke U sebab ada taklimat dan perjumpaan dengan pengetua kolej sebelum berangkat ke PD pada sebelah malam.
terasa malas sangat nk ke PD tapi apakan daya, ak pilih jalan ni, so ak kena hadapi jugak. nasib baik kursus tu just amik masa 3hari je. yang pasti, ak kena guna sepenuhnya otak ak ni utk menjana idea2 bernas. bekerja dengan kumpulan yang baru, yang punya perangai yang berbeza, satu cabaran utk ak kekal dalam satu kumpulan selama setahun!

balik dari PD, kena pasang azam utk semester baru. pointer sem ni jatuh menjunam. ak tau kenapa ak jatuh. tapi tak sangka seteruk tu. so sem depan kena usaha kuat la nampak nya. yang pasti, semester depan memang sgt berat untuk ak. mana dengan JPM, class lg. HUHUHU.........

free glitter text and family website at FamilyLobby.com

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

2 comments:

Saladin15 said...

:D lama xkomen kt blog mimi.. ;D hehe

princess hearty said...

wahhh... lama nya menghilang,..
kemanakah???