RSS

especially to LYNNE..

dear lynne,
ni jawapan utk tagged ko. hehe..

Leave one memory that you and I had together. It doesn't matter if you knew me a little or a lot, anything you remember! Answer my tag by leave a comment in HERE. Next, re-post this in your notes and see how many people leave a memory about you. It's actually pretty cool (and funny) to see the responses.
1. Who are you?
    nak nma penuh ke?? huahahaha... sye adalah princess hearty kepada prince hearty sye. kikikiki
2. Are we friends?
     ak belasah ko klu ko kata BUKAN! huh!
3. When and how did we meet?
     perlis matriculation college. kuliah A4. 
4. Have you ever had any feelings about me good?
    good?  now la. haha.. awl knal ko bapak ak meluat kt ko! ok, old story. hehehe
5. Give me a nickname and explain why you picked it.
     lynne the teenage witch! hehe.. sb ko ska jerit. plus ak pun teringin nk pggil ko bullet train sb ckp tak de stesen. wakakaka... jgn marah ek...
6. Describe me in one word.
    one word?? sat ak pikir.. hm... um.. jiwa kacau diterima tak?? satu maksud tu..
7. What was your first impression?
     POYO! oops! terlebih sudah.
8. Do you still think that way about me now?
    sumtimes. hehehe
9. What reminds you of me?
      panjat kerusi dewan kuliah dengan high heels, sgt sopan. hehehe
10. If you could give me anything what would it be?
       everlasting friendship, my shoulder to cry on.. (serius neh!)
11. How well do you know me?
      klu bnyk yg ko kongsi pasal ko ngn ak, kr ak knal teruk la. haha
12. When's the last time you saw me?
       mlm td kul 10 kt mall, mkn2, borak2, beli jeruk.
13. Ever wanted to tell me something but couldn't?
      dh nma pun 'COULDN'T'. weeee
14. Are you going to post this in your notes and see what I say about you?
      yupe!!
15. What is my best attribute?
good friends of mine...


nota payung terjun : jangan marah tau... ak jujur.. ceewah! muah!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

2 comments:

[Miss Eriqa] said...

mmg best..
tp cre ko jwb slh!!!
huhu...
ptt nya ko komen ak, jwb soklan nie...
so bnde yg sme akn ak buat..
hahaha...

[Miss Eriqa] said...

meh ak jwb lak soklan nie..
1. lynne-chan (sbb ak selalu maintan cute)
2. ko nk belasah ak, tp ak nk bnuh ko klu kter bukan
3. yupe2.. PMC, kuliah a4.. ak t5 ko t2
4. good?? skung la.. mse 1st time, ak pn meluat tgk ko.. byk mulut!!!!
5. adeq.. cuz u r my sister n frenz
6. sengal.. hahaha.. sbb ble kter jmpe, terserlah kesengalan msg2.. yg pasti ko akn tersnyum ble ak mncul (ak penceria suasana)
7. mulut murai.. opppssss.... jujur nie.. hehehe...
8. kdg2.. ble ko mle memberikan nasihat @ ceramah
9. kesengalan yg ad pd dri ko.. Hehehehe.... :D
10. yes.. xde ap lg berhrga kecuali everlasting friendship.. syg sama kamoo
11. well enough to called u dak sengal.. hahaha... *lol*
12. mlm td.. mkn sesme kat mall
13. ntah la.. ad kot
14. dh buat dh..
15. u r a really gud frenz.. syg sme persahabatan kter, syg sama kamooo...
*hugs* n *kisses* jz 4 u....